Jag orkar inte!!

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA........................jag vill bara skrika rätt ut.
Jag har aldrig vantrivts såhär mycket någon gång i hela mitt liv, med någonting jag gjort.
Men nu känns det som om jag ska kollapsa, iallfall i psyket!
Jag  står inte ut, jag orkar inte, vill inte!!
Vill bara gråta när jag inser att det är dags att gå "DIT"
Och även samtidigt som jag är "DÄR" !!
Men jag måste ju, jag måste genomlida ett tag till,
det kanske vänder snart och kommer en bra period igen, det har ju hänt förr.

Jag är bara såå fruktansvärt rädd att jag ska få världens utbrott när jag är där och bara ställa
mig och tok skrika ut allt som jag tycker och känner om /¤#¤%#'  just nu.
Bara skrika ut vad som händer i mitt huvud när #%¤&/¤  är på det här viset.
Jag känner mig som luft, eller ännu värre, jag känner mig som igenting, när jag är där!!

Varför??   Jag vill ju inte känna såhär, det var ju bra ett tag, eller åtminstånde mycket
bättre än detta!!!  Men det är ju faktiskt   &##%&¤""  som behandlar mig som ren skit.
Ska jag öppna min fega käft och säga någonting och riskera saker och ting eller ska
jag fortsätta må på det här viset??  ÅÅÅÅÅÅÅÅhhh jag orkar inte ens tänka på det.

Sen är det ju "du"  som stör mig också!!  Hur F*N ska jag kunna få någon som helst
ordning på mina tankar om du ska förstöra hela tiden?? Kan du sluta upp med det!!!
Jag hatar när det är såhär!!  Låt mig vara!! Inse faktum nån j*vla gång!!!!
Skärp dig och väx upp, du driver bara mitt hat mot dig, så snart får du skylla dig själv!


Usch nu blev det mycket............................
ska väl kanske ta den lilla ljuspunkten av dagen också.
Jag har lyckats hitta ett sätt att komma undan 3500 kr billigare
när jag ska fixa bilen, och det känns så j*vla nice just nu!!
Äntligen lite medgång, men den får gärna komma i lite större dos!!
Inte så mycket, jag kräver inte att jag ska vinna 10 miljoner, även om det vore trevligt,
men bara lite mer positivitet i mitt liv just nu skulle göra så j*vla mycket för mig.
Bara så jag slipper bryta ihop.

Nu orkar jag inge mer just nu.....................

// absolutely fucked up



ps. ber om ursäkt för alla svordomar, även om dom var lite censurerade ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0