Jag vaknade av att........

solen sken i genom springorna i persiennen rakt i ansiktet på mig.
Det var en helt underbar känsla faktiskt trots att jag inte brukar tycka
det är så trevligt att vakna med solen i ögonen.
Men att solen är framme och lyser överhuvudtaget gör det hela helt underbart.

Jag är ledig idag, kan inte ana hur skönt det är, sen jobbar jag heldag imorgon igen    9-22
ledig söndag och sen jobbar jag heldag igen,  usch.
Jag har tagit på mig massa extra dagar eftersom vi drar söderut den 25/2 ner till sura.

Sen eftersom jag ska fixa massa saker på bilen så behöver jag alla pengar jag kan få.
Men det tar på både kropp och psyke att jobba så mycket, dom lediga dagarna som man
har på schemat är väl behövliga.

Jag var upp till volvo igår och fick hjälp med lite småsaker.
Fick nr till förrförra ägaren så jag kunde ringa och kolla upp om
kamremmen är bytt eller inte, för det finns inte en enda notis om det,
men just han hade sagt till  förra ägaren att den var bytt för två år sen. ???
Har försökt ringa en gång idag men utan svar.
Jag hoppas verkligen att jag får tag i honom, för det skulle ju vara väldigt
skönt om den nu ÄR bytt.
Det är ändå 4000 det handlar om ifall jag måste byta den.
Och slipper jag den utgiften just nu så blir jag helt överlycklig.

Kanske kommer och skriver lite fler ointressanta rader senare


               / /Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0