Min pälskling........

..................jag kan säga tre saker om den här dagen:

# trist
# långsam
# plågsam

 - trist, för det var det verkligen på jobbet idag,
 - långsam, för att det också är ett ord som beskriver dagen på jobbet,
 - pålgsam, för vissa insikter och för att jag har träningsvärk nästintill överallt!!

Men mitt i all denna deppoperiod så har jag ändå mina älskade pälsmonster, tack och lov!!
Utan dom vette *** om jag inte hade gett upp vad det här laget.

Här är min älskade tjej som kommer och hälsar mig godmorgon varje morgon
och säger godnatt varje kväll.
Hon är helt underbar, och jag längtar så jag kan döö,
till april och utställningen som vi anmält oss till
för nu var det ju ett tag sen för henne och det ska bli såå spännande för hon är så fiin!!
Och det ska bli spännande att få visa upp myskillen igen också!
image8



image12


Nu säger vi gonatt, hon/jag ska jobba imorgon igen *suck*

image9


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0