Orolig, rädd och SKITNERVÖS......

det är någonting med min kropp som inte är som det ska      =(
Vet inte vad det är men det känns att nått är fel.
Jag hade en liten tanke, men jag hoppas verkligen inte att det
är det, då vet jag inte vart jag ska ta vägen.
Det vore verkligen det värsta som kan hända mig just nu.
Hoppas bara att det återgår till normalt snart igen.
Jag vet verkligen inte vad jag skulle ta mig till.
Nå dyligt skulle verkligen inte passa in i mitt liv just nu.
Men jag tror alltid det värsta vid sånna här tillfällen, så jag får hoppas att det
verkligen inte är så nu bara för det.

Jag känner mig livrädd just nu   =(
Jag hoppas jag får tecken på att jag har fel väldigt snart annars......
ja jag vet inte........det går bara inte........det finns inte......det får inte.......


godnatt 

//   Orolig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0