skit också.........

jag hade mina aningar, och tyvärr måste jag säga att det
jag befarade visade sig vara sant.
Hur i h***ete kan man få vara sååå dum???!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Jaja men nu slipper jag ju undra iallfall,
och istället vet jag vad som måste göras!
Det här är egentligen inte en fråga om vad man vill
utan vad som är bäst och vad som MÅSTE göras.
Det finns egentligen bara ett alternativ, allt annat är dumheter!

Jag bestämde mig iallfall för att dela med mig av detta till *jsfhksjhfk*
så nu är det inte bara min hjärna som går på högvarv.
Men va fan hjälper det? INGEN!!!


Nää nu måste jag gå och duscha sen ska jag nog gå och lägga mig
tror jag, så jag är lite utvilad imorrn när jag åter igen ska jobba.
Kommer jag någonsin få vara ledig ?  =(


puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0