Skratt-terapi...

Emma fyllde år i måndags och jag släpade mig dit för att Gratta darlingen,
trots att jag inte kände mig varken speciellt kry, trevlig eller social.
Men jag ångrar verkligen inte att jag åkte dit, för det var jättetrevligt
men framförallt väldigt roligt och det fick mig att glömma bort att
jag inte mådde speciellt bra.
När släkten hade åkt, och det bara var vännerna kvar, så trillade vinet
fram för tjejerna skulle ju fira ordentligt.
Jag stod ju såklart över eftersom jag skulle köra hem och dessutom skulle upp
och jobba kl 6 morgonen därefter.
Men allt började redan innan vinet korkades.
Såååå sjuuuukt roliga och trevliga människor!!
Det var länge sen jag fick skratta sådär och det är jag väldigt tacksam för.
Jag behövde verkligen det just nu.
Jag kom inte därifrån i den tiden jag hade tänkt mig och det
slutade med att jag skjutsade brudarna ner på stan vid typ 00.30
Så länge hade jag ju verkligen inte tänkt stanna, men jag hade så roligt
så det var svårt att ta sig därifrån =)
Men jag kom upp i tid ändå till jobbet så det var lugna puckar.

Imorrn är jag ledig, tack och lov, så då ska jag in till apoteket
och sen ska jag tvätta och förhoppningsvis orka städa lite.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0