Trött.....

har haft en seg dag idag.
Började jobba hos U imorse 9.30, jag fixa iordning kaffe och frukost
åt vederbörande och sen satt vi och surra ganska länge efter det.
Inte om speciellt vettiga saker, men tiden flöt på.
Sen kikade vi på skidorna när dom började, och det höll ju på
ganska länge eftersom det först var sista tävlingen för herrarna, sen
emellan visade dom alpint och herrarnas slalom och efter det ver det
ju brudarnas tur att köra sista racet i skidskytte vm för den här gången och det var ju  stafetten.
Jag hoppades verkligen på en bättre placering, för det var ju ganska spännande ett tag där,
men icke. Eller bra och bra, placeringen dom fick var väl inte dålig men kunde ha varit
betydligt bättre med lite bättre skytte och tur, men trots allt så var dom var duktiga tjejerna.

Iallafall, kollade som sagt på den sista tävlingen och när det var slut så VIPS!! så var klockan fyra
och jag fick gå hem efter en såååå "jäktig" arbetsdag.  Nää det var inte fysiskt jobbig på någevis
men dagen var ändå seg, för jag är såå trött, vilket påminner mig om att jag faktiskt tänkte
gå och lägga mig nu, jag har inte gått och lagt mig och somnat såhär tidigt på jag vet inte hur
länge men det handlar nog om år skulle jag tro.
Men nu känner jag hur skönt det skulle vara att få sova länge fastän jag ska jobba imorrn.
Annars kan jag ju bara sova länge när jag är ledig, men då försvinner ju halva dagen istället.
Dessutom har jag ett viktigt samtal att ringa imorgonbitti *gulp*  =(

Men det måste göras............

sov gott   puss


p.s   kom på att jag måste berätta att jag betalt anmälningsavgiften till Ö-vik ikväll också.
Anmälde båda pälsklingarna nu med  =)    Dyrt för stunden, men man har en underbar mamma =)
Så nu hoppas jag att vi kommer med till båda utställningarna, det vore så guld och roligt. .ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0