Bitterf*tt*!

Typ som en sån jag känner mig nu!
Men va fan, vem bryr sig egentligen.

Dagens har gjort:

Vaknade av att hemtelefonen skrålade för fulla muggar,
det var min faster som ringde för att berätta
att min pappas kusins man har gått bort
Och det var jag som fick ringa hem till mor
och far för att berätta.

Skulle träffa Emma och dra en runda på stan
så jag gjorde mig iordning och åkte iväg.
Snurrade runt ett tag sen gick vi och tog en
mumsig fika och surrade lite skit.

Efter det åkte vi bara runt lite, hade ingen lust
att åka hem, snurrar ju mer i huvudet när man är ensam.

När jag väl kom hem blev det lite mys med katterna
som tyckte att jag hade varit borta alldeles föööör länge.

Surfade runt lite på massa idiotsidor och fick tyvärr se
saker som hade varit bättre osett, varpå jag skickade
massa elaka sms, som egentligen inte leder nån vart.
it never does!

Och nu ska man väl ta och krypa till sängs.
Ännu en tråkig arbetsdag imorrn.
Är jag less på mitt jobb tro,  nääää vaddå!!?
Kan ju bara hoppas att dagen går fort,
och att det inte blir ännu en sån där tråkig
"sitta och räkna timmar och minuter tills man slutar -dag"

Goodnight everyone!  Sleep tight!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0