Elak surkärring!

usch vad jag avskyr mig själv nu!
Börjar nog känna av nikotinabstinensen för satan
va grinig och irriterad jag känner mig, fastän jag inte
har nånting att vara grinig över egentligen!

Gullmormor ringde nyss för att fråga om jag skulle åka iväg
imorrn eller inte, eftersom jag hade frågat henne om hon
kunde ta hand om katterna, och jag riktigt kände hur vresig
och tvär jag lät    Vill ju inte vara såhär juh!

Kanske skulle åka och köpa ett paket ciggisar iallafall och
pröva sluta på nytt när jag köpt hem nikotinplåster och allt vad
apoteket rekomenderar.
Jag blir ju som ett jäkla monster juh, inte ens jag skulle vilja
möta på mig själv när jag är såhär.
Det går ju ut över mina stackars älsklingar också ju.
Dom liksom förstår juh inte varför matte skriker åt dom
när dom kommer och sätter sig nedanför och jamar och vill ha kärlek.



ÅÅÅÅÅÅÅh varför blir man såhär knäpp???????????

Nä nu ska jag ut och flänga runt lite och ta                 
med mig kameran på en tur 

Kommentarer
Postat av: Mia

haha lycka te ;) jag ska då INTE sluta än iaf.. busig jag!

2008-07-23 @ 19:05:31
URL: http://korniiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0