Mindre värd?

Satt och funderade imorse på många olika saker.
Kom på mig själv med att jag hela tiden satt och
undervärderade mig själv. Vad har jag för värde för andra??
Hur mycker skit ska man ta av andra egentligen??
Är jag inte värd mer och bättre än det här??
Ska jag bara ta all skit av andra människor och
bara acceptera att det inte är mer än så jag är värd?

Min familj är värd mycket för mig, mina vänner är värda
enormt för mig, mina katter är mitt allt just nu.

Varför låter man sig själv bli behandlad som skit
hela tiden, när man vet att man mår där efter sen?
Varför säger man inte bara ifrån på en gång?

Tusen frågor har snurrat i mitt huvud idag,
många är liknande med varandra och
det går inte att få dom att sluta komma, fast jag vill det!


Jobbigt läge!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0