No more, no more!!

Jahopp, nu när man har intalat sig själv att man
ska börja må så jäkla bra så kanske det är dags
att på riktigt fimpa dessa jäkla cancerpinnar man suger
i sig dag efter dag, och i alldeles på tok för stor mängd.
Vill inte veta alls hur mycket pengar jag har rökt upp
under Juli månad för jag vet att det är mycket 

Men hitills idag har jag iallafall inte rökt en endaste gång,
och om jag så ska isolera mig helt för att slippa bli frestad
så ska jag klara det här nu, vill inte röka nå mer!
Det är äckligt, man får missfärgningar på tänderna,
dålig andedräckt och för att inte tala om den dåliga konditionen!

När jag nu tänker efter så finns det så jäkla många fördelar
med att sluta röka som liksom sätter sig i en kedjereaktion:

# Man mår bättre allmänt, blir piggare osv
- blir man piggare orkar man ut och röra på sig mer
- vilket får upp konditionen så man orkar ännu mer
- vilket i sin tur eventuellt kan leda till viktminskning
- viktminskning för min del skulle förändra hela mitt liv
  genom många saker men bl a genom ökat självförtoende!

MEN det finns INGEN BRA anledning till att fortsätta röka??



  <--------------------  NO MORE    

Nån som tror att jag hinner bli galen innan kvällen är slut??                
Nån mer som försöker sluta kanske??
Kom gärna med tips


Får se hur det går idag, annars bli det införskaffning av nicoplåster imorrn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0