Packning, avresa imorrn!

Är hemma en snabbvisit nu för att packa allt man ska ha med sig.
Och som vanligt packar man alldeles åth*l*ete för mycket men men.
Så har jag alltid varit och kommer nog alltid så att göra om man inte kan gå
i terapi eller nå för att bota, vad man nu ska kalla det, överdrivspackning.

Imorrn bär det som sagt av neråt, tråkigt bara att det skulle vara så fint väder.
Missförstå mig rätt, inte kul att köra bil i 5-6 timmar när det är kalasväder.
Allra helst inte när man har 3 katter med sig i bilen, ac:n kommer vara väl uppskattad
så det går nog bra ändå, men man kan ju inte stanna nå längre stunder för då
blir det så satans varmt i bilen på bara några minuter.


Jaja nää nu ska jag tillbaka out till landet.



Nästan gång vi skrivs/läses är jag nere i suuuuuuuuuuuuuura     






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0