Ryck upp dig för fan!!

Och vem talar man om, jo mig själv förstås!
Nu får det vara slut på dessa dumheter, och det är bums!
Ska jag gå och känna mig dum i huvudet själv bara
för att andra är dumma i huvudet mot mig??
Nää fan heller!! Nu skiter jag i det här!
Nu får det vara nog - JA DET FÅR DET!

Det är dags att vara lite glad nu,
jag har semester, förvisso är det inge kul väder,
men nå jäkla roligt ska man väl kunna hitt på tycker ja!



Hej Sussi heter jag.
Jag ÄR glad och jag MÅR bra!
Och det tänker jag fortsätta med!
Nästa vecka kommer jag bli ännu gladare för då
kommer min älskade Frida upp till mig och hälsar på!   




D A G E N S   O R D S P R Å K:

Uppriktighet är inte att säga allt man tänker ,
utan att mena allt man säger

Kommentarer
Postat av: Mia

you know i love you!

2008-07-22 @ 18:09:18
URL: http://korniiii.blogg.se/
Postat av: sus

right back at yah!! ;)

2008-07-22 @ 18:13:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0