shoppingdag!

Håller på att göra mig i ordning för en tur ner till birsta.
Jag har åtminstånde två grejjer jag ska kika på

Den ena saken är en sån här:

En extern hårddisk om det inte syns vad det är för någe.
Min datorn är så jäkla seg så det är inte ens kul att sitta
vid den längre för allting ska ta sån j*vla tid att ladda.

MEN!! Jag ska kika på en annan sak också, något dyrare,
men roligare 

Egentligen kommer ja nog kika på ganska mycket grejjer,
går man in i en sån butik så finns det ju drösvis med saker
man vill ha, typ objektiv till kameran och stativ, andra datorprylar
usch listan kan bli så lång så den skulle räcka runt jordklotet känns det som,
synd bara att man inte har pånbok som väger som jordklotet också,
det hade varit sjujäkla fint 

Vad ska ni för planer dagen till ära ??



Nää nu ska jag burna iväg,   ha en super dag!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0