späckad dag....

har fixat lite med gammeldatorn lite nu på förmiddagen,
radera lite program och flytta runt på lite grejjer.

Nu ska jag burna in till stan och gå på glasbanken,
apoteket och köpa nikotinplåster och nya piller,
kanske dra en reva inne på hm och kika lite efter nå kul tills ikväll.
Sen är det hem som gäller, städa och plocka undan lite,
duscha och göra mig iordning, fixa nå käk och sen tillbaka
in till stan, förfest hos emma och sen krogen.


Känns som om jag har hur mycket tid som helst egentligen, men jag
känner mig själv så pass väl att jag vet hur jag hanskas med tiden.
Det kommer bara säga svisch så är det dags att åka in till stan.

Jaja, bäst att jag åker iväg nu så jag hinner på bolaget.


puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0