Aj aj aj...

ibland får man bara för mycket av det goda.
I det här fallet pratar jag om solen, men jag får skylla mig själv.
Ligga i solen och läsa bok, som man vet med sig själv att
man inte kan slita sig ifrån, utan solskydd är väldigt dumt.
Iallafall om man inte vill bli totalt kräftröd som jag är på mina stackars
armar och på halsen/bröstet nu.
Jaja jag får väl glädjas senare när tomatfärgen sakta men säkert
övergår till fin solbrun istället.

Nu håller mina ögon på att klappa ihop också.
Blir så less, jag käkar ju pollenpiller nu ju,
så kan inte skiten ge sig nån gång?!!

Äh, lika bra man går och lägger sig så man får stänga ihop
dessa stackars irriterade blöta kliande ögon.
Ska ju upp och jobba imorrn, fan va kasst, inge sugen alls
när man samtidigt ska beskämpa pollenkrig och må piss.

Tror jag är på väg in i deppo igen image129

Hejsvejs och godnatt                image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0