Gerda

Dagen har flytt på riktigt bra idag på jobbet, vi var bl a in till stan och
var med resten av härnösandsborna och tog emot briggen Gerda,
som åkt ändå från Gävle. Lite fränt måste jag säga, man skulle inte
tacka nej till en tur med den, speciellt inte med dom skepparna

Sen var vi upp på Kina och käka lite mat, kommer inte ihåg
när jag åt kinamat senast, om man räknar bort vårrullarna
som finns i frysdisken på ICA.
Riktigt gott var det, fyla smlå lätter me lis o sås, mums 

Å apropå mat, så kom jag precis på att jag inte fixat
nå matlåda tills imorrn, kanske skulle ta och göra det?! 

Jaja ny jobbdag imorrn, samma tid och kanal, morgon till kväll, 8-23!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0