Gick inte riktigt enligt planerna igår!

Belv inte alls som jag hade tänkt igår.
Åkte hem till Max för att vi skulle sitta där före
och sen åka ner på stan och kolla matchen.
Men tji fick jag för det, blev inge matchkolla alls.
Vi blev kvar hos Max istället, visst det var väl trevligt,
men jag hade nog velat se matchen.

Dessutom så blev det lite för mycket dricka för min del.
Jag kom dit runt halv fem och ville ju hinna dricka upp det
jag hade med mig, innan vi skulle ner på stan, vilket var ca 5-6 öl,
som jag svepte på typ en timme, sen hade ja ju tagit lite härhemma
innan jag åkte också, och dessutom varit för slarvig med att äta ordentligt innan
Och när jag sen insåg att det inte skulle bli nå fotboll så blev det ju mer dricka där.

Usch dagen har inte direkt varit ångestfri.
Det jobbiga är att jag har minnesluckor, och det brukar jag inte få.
Läskigt att man inte har allt på det klara om det senaste timmarna från igårkväll.
Det bästa var väl att jag hade tillräckligt mycket vett i skallen att ta mig hem
när dom andra fortsatte ner på krogen.
Vad skulle jag göra utan Ante, han är ju för snäll den killen,
ställde återigen upp och skjutsade hem dyngraka dryga mig.
Men huga vad jag ska skämas nästa gång vi ses.


Nu ska jag iväg och kolla på Johanna och hennes fotbollslag
som har match, då får man åtminstånde se lite fotboll iallafall.


Höööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0