Glad post!

Höll nästan på att glömma ta in posten idag!!
Har ju nämligen gått och väntat på ett speciellt brev från dalarna 
Och det hade kommit idag, en inbjudan till Frida & Andreas gullsötunge Emmies dop.
Hade först beslutsångest på om jag skulle kunna åka eller inte,
eftersom familjen är här uppe då.
Men hur ofta är det en av ens bästa vänner döper sitt barn???!!!!
Skärpning Sussi!!
Dessutom kan jag åka tidigt på lördag morgon, den
dag som dopet är, och hinna i tid ändå eftersom dopet är på eftermiddagen.
Känns ju lite knäppt att åka ner när mamma och dom är häruppe men
dom kommer ju ner nån dag senare skulle jag tro och jag stannar väl i
en vecka som vanligt så då hinns det ju med massa ändå.



Så jag ska gå på dop den 5 juli  None


Nu måste ja sova, tidig jobbdag imorrn

None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0