Hjärnsnurr!

Mycket i huvudet som snurrar just nu.

Dagen har varit helt katastrof, jag har inte gjort ett dyft vettigt!
Har varit ledig hela dagen men inte fått någe gjort alls härhemma
fastän jag har dyngmycket att göra.
Det enda jag lyckats förmå mig att göra var att plocka i och köra igång
diskmaskinen, och därefter plocka ur den när det var klart.

Blir asirriterad på mig själv, måste verkligen bättra på min självdiciplin.
Har inte rökt nå på hela dagen idag iallafall, kanske till största delen beror
på att jag inte har nå cigg kvar men jag ska fan inte köpa nå imorrn heller.
Ska lyckas härda ut jobbdagen ändå, är ju bara halvdag, börjar kl 16.

Men nu ska jag glo på dumburken en liten stund till och sen bli det sängen.
Var och bokade tvättstugan idag, enda tiden som fanns som passade mig
var kl 7 imorrnbitti så om jag inte ska missa den så lär ja gå och sova ganska snart.


None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0