It's about fucking time!!!

JIPPPIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!
Äntligen, äntligen, äntligen har jag semester.
Å det var fan på tiden, hade nog inte orkat fler dagar.
Känner mig bra trött och sliten nu.
Men nu är man ledig 2 veckor till att börja med,
sen ska jag jobba en vecka och sen ledig 2 igen, sköööönt  


Dåligt med bloggande på senaste, sorry för det.
Men har typ inte varit hemma nå sen midsommar.
Och det lär inte bli nå bättre dom närmaste dagarna heller.
Kommer typ inte vara hemma nå, familjen är ju uppe nu
så det ska väl umgås en massa med dom, sen far jag neråt
landet på fre/lör. Ska träffa mina underbara bästaste!!!!

Längtar as hell, spännande att se lilla Emmie, Fridas gullunge,
och se hur stor hon har blivit.


Nää nu ska jag kila in på en sida som söta, snälla Maja tipsade om
där man kunde hitta fina presenter 


Få se om jag kanske hinner med lite mer blogga innan jag far
ner, annars blir det säkert nå därnerifrån.


Ha't bäst alla gullungar                                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0