Ledig imorrn, vad göra??

Usch måste upp tidigt imorrn fastän jag är ledig.
Har lovat att skjutsa mormor ner till tågstation i sundsvall.
Hon ska åka neråt landet igen hon.
Har ingenting emot att skjutsa henne, hjälper gärna till,
men det är att gå upp tidigt jag inte är så nöjd över.

Men jag tänkte nästan packa ner bikinin och åka ut till
henne när jag kommer tillbaka från sundsvall och lägga
mig där och sola lite och samtidigt läsa ut min bok.
Har inte mycket kvar av den nu, och då började jag läsa den imorse.
Det är en sån där bok man fastnar totalt i och bara vill
fortsätta läsa till man har läst ut den.

Sen får man väl se vad resten av dagen vill bjuda på.
Har inte nå speciella planer iallafall.

Jaja, nu lär det bli läggdags, känner mig lite trött på ögat
så det skulle nog inte sitta helt fel med lite sömn nu.


Natti natti alla sötknoppar

image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0