Leeedig!

Äntligen!! Nu är jag, välförtjänt, ledig i hela fyra dagar.
Så underbart, kan inte ens förklara hur mycket det betyder
för psyket att få vara ledig så "länge" och vila upp sig lite.


Längtar efter min semester nu, tills familjen kommer upp,
tills jag åker ner till mina underbara vänner saknar dom big time nu!

Även om jag kanske inte lyckats skapa så många nya bekantskaper
här uppe än så ser jag ju hellre kvalitet framför kvantitet.
Mina vänner är dom mest underbara!!!
Fattar inte hur dom orkat lyssna på mig genom alla år??
När man bara ältat samma saker hela tiden, utan att verkligen tagit tag i saker.
Jag kan säga det tusen gånger till MEN mina vänner ÄR dom bästa!!

Jag har hellre ett antal riktigt nära vänner som jag kan räkna på ena handen,
som jag vet att jag kan lita på och som ställer upp i vått och torrt,
än ett tjugotal som man kanske egentligen bara är bekant med och
inte vågar anförtro sig till när man verkligen behöver prata ut om något.

Nog med djupsnacket nu.
Fotboll och bira imorrn, nu när jag är ledig och kan kolla hur/när jag vill.

Men nu håller jag på att ramla av stolen av trötthet,
ska väl dessutom upp i lagom tid imorrn, eftersom
jag ska ut till svedje på kalas och gratta Johanna.

Godnatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0