Tomt här hemma....

Jag körde ut katterna till mormor idag eftersom vi ska tillbringa
midsommar ute på landet, när jag väl fått slutat vill säga.
Jobbar ju halva dagen imorrn, ska skjutsa upp K till hennes
föräldrars stugan sen är det väl meningen att jag ska få åka hem.
Men det är jobbigt när man inte kan få en mer exakt tid.

Iallafall så känns det löjligt ensamt härhemma utan kissarna
Man är så van att nån av dom alltid ska komma och gosa,
eller att dom springer runt som dårar alla 3 och busar.

Separationsångest tror jag, skönt att man har bil iallafall,
så dom kan få följa med sen när kosan styrs neråt landet.

Ska fixa lite saker inför imorgon, så jag slipper stressa då.
Kan ju inte åka direkt ut till svedje heller i och med att jag
måste hem och lämna hennes bil och byta till min *suck*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0