Torrt!

Både ute i skog och mark och även i bloggen.
Lite läskigt det där med skogsbränder, för dom kan ju spridas så hilmans fort.
Tänker såklart på den stora skogsbranden som härjar nere i hassela,
som inte ligger sååå långt bort härifrån egentligen.
Men det är ändå tillräckligt för att det inte ska sträcka sig hit,
men man ska aldrig säga aldrig.

I lördags kväll packade jag in mig och katterna i bilen och
åkte ut på landet, till mormor och kom inte hem förrän idag,
så därför har det även varit lite bloggtorka i några dagar.
Men ändå kanske inte så mycket mer än vanligt.

Det var väldigt skönt att komma iväg lite,
även om det så bara är drygt 4 km bort.
Både katterna och jag kunde få sitta ute i solen och gassa
utan att bli störda av så mycket mer än lite bildar som åkte
förbi lite då och då, vi stormtrivdes allihop och jag tror att
mormor tyckte det var trevligt med lite sällskap, åtminstånde
av katterna image89    image50


Jobbdag imorrn, så det är väl dags för sängen nu.
Usch man bli bortskämd även om det så bara är
tre dagar i rad man är ledig så får man smak på
ledigheten och vill man vara ledig ännu mer.

image127


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0