And the days keep on rollin'



Har inte så mycket att säga om lördagen egentligen.
Jobba hela dagen så nå kul har man inte kunnat hitta på direkt.
Jobbar även imorrn(idag) söndag, får se vad vi hittar på dårå?
Hoppas vi gör nånting iallafall, pallar inte att bara sitta där utan nå
att göra och bara vänta på att tiden ska gå så man får gå hem.
Jag får påminna mig själv hela tiden om att det kommer bli en
jäkligt fiiiin lön i juli eftersom jag ska jobba som en dåre nu denna månad.
Vecka 26 jobbar jag 8-23 alla dagar utom 1, alltså 6 dagar!!! Fy F*n!!
Jag gissar på att jag kommer vara helt paj efter den veckan.
Kommer nog aldrig ta på mig så mycket extra på en och samma vecka
nån gång igen, pengar är inte allt, även om man kan göra mycket kul
när man spenderar dom.


Denna är klockren, 
Var inte helt 100 om vad jag tyckte om den från början men nu





                               None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0