En liten rast....

fick jag nu helt plötsligt.
"hon" skulle hem till sin mor & far och käka middag och
sa då - du får åka hem under tiden om du vill.
Och det tackar man ju inte nej till.
Passade på att åka iväg och tanka upp bilen tills imorrn
så vi inte får torsk efter vägen.

Sen nu satt jag och kollade igenom lite bloggar som jag lagt till på
favoriter när jag tyckt att det varit roligt/intressant läsande,
och hittade den här  http://twoforone.blogg.se/1200502124_kakan__inte_klar.html#comment
det är en länk till en blogg och ett specifikt inlägg.

Fy f*n vad det stämmer allt det där.
Det är ju helt sjuk vad man nedvärderar sig ibland när man inte kan släppa exen.

Jaja läs själva får ni se vad jag menar.
Jag tycker det var så sjuuk bra skrivet iallafall. 
(hmm, hoppas bara det inte gjorde nå att jag länkade dit nu ??)


tjingeling så länge    puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0