Fika, fika & miniroadtrip!

Hade en ganska galen och rolig onsdag måste jag säga.
Hade några ärenden på stan så jag passa på och
messa Emma och fråga om vi skulle ta en fika.
Träffade tjejerna nere på stan (Emma & Lisa)
sen blev det Rutiga duken, som det blivit rätt ofta på senaste,
men det är är ju faktiskt ett rätt så mysigt ställe med trevlig personal, så why not.
Emma började jobba 16.45 så hon hann inte sitta kvar så länge tyvärr.
Jag och Lisa satt kvar nästan tills dom skulle stänga och surrade om lite allt möjligt.
Sen beslutade vi oss för att åka hem till henne ett tag.
Men kom på att, äh, vi kan väl lika gärna bara köra runt och slöåka lite och se vart vi hamnar.
Blev lite bus, kan inte ens nämna VAD för bus för det är bara för pinsamt, men kul as hell var det.
Åkte upp till höga kusten hotellet och intog lite mera fika.

Bilden på oss tänkte jag egentligen inte lägga ut, kände mig så uäk, 
med tanke på att jag var totalt osminkad, såg blek och jävlig ut och det
blåste som bara f*n så håret var ju överallt.
Hahaha, snacka om kontrast mot söta Lisa som var fin med sin makeup
hade håret på plats och bara såg allmänt snygg ut 

Men nu skiter jag i det och lägger ut bilden ändå, bara för ATT    image33

citat Mia:   Man får vara som man är när man inte blev som man skulle
(eller nåt sånt)




En underbart väldoftande och god latte och lite mumsigt till det

           

Satt även där bra länge och bara surrade om typ allt och ingenting.
Men till slut begav vi oss även därifrån.

Lisa fick köra lite ett tag



Vi åkte ut på Hemsön en sväng.

Hon visade på vart hennes typ "karl som hon träffar" bodde.
Det var inte meningen att hon skulle stanna till och hejja på honom
eller nå utan typ bara åka förbi och visa lite.
Lite komiskt att precis när vi åkt förbi huset och hunnit och
ett par hundra meter så får hon mess från honom där det
stod typ "tja snygging. Vad gör du?"  Vaddå coincidence liksom.

Jaja, behöver jag säga att jag åkte tillbaka med färjan själv eller     
nää kanske inte, hon stannade kvar hos sin loverboy.
Inte gjorde det mig nå, jag åkte hem och kikade lite på film
tills jag somnade.
Hade ju en så tokrolig kväll ändå med mycket bus och skratt.

Tack ska du ha tjejen  image35

Apropå somna så tror jag att det är dags att göra det nu med.
MÅSTE ta tag i städningen imorrn förmiddag
så jag har det gjort till helgen. Får inte skippa i det en gång till nu.

Ha det bäst alla             puss & godnatt          image36

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0