Grinig på högsta nivå....

fick brev från örnsköldskatten igår, och vi kom såklart inte med till utställning.
Det gjorde verken Teres, Maria eller Kalle&Gunilla heller.
Börjar fundera om dom väljer vilka dom vill ha med snarare än dom
som betalat i tid som det ska vara.
Blir så jäkla besviken, hade verkligen sett fram emot att få åka på utställning igen.
Men det är väl bara hoppas och hålla tummar & tår att vi kommer med på
dom andra vi är anmälda till.
Hade möte på jobbet igår, usch ska inte börja skriva om det egentligen
 för då lär det bli 20 sidors uppsats om det.
Kan ju kortfattat  säga att jag blir så LESS!!!  Ovanligt va?!

Äh, på måndag ska vi ju iallafall till Österströms herrgård på
utbildning och det ska bli väldigt spännande, intressant och roligt,
och förhppningsvis väldigt givande och trevligt.

Annars då? Dagen i sig var långdragen och ganska tråkig. Slutade jobbet  kl16.
Väl hemma var jag tvungen att ringa några samtal, men det blev avbrutet av annat.
Fastnade vid datorn ett tag, sen kom jag på,  man kanske skulle orka äta nå idag.
Så det bar av in till stan och coop, handlade hem lite grejer till en tacogratäng som
blev lite sent intagen men var väldigt mumsig

Sen plingade det i mob, det var Emma som tyckte att jag
skulle följa med ut på lördag.
Hatar att behöva säga nej, men det blev ju så ännu en gång.
Alla dessa utgifter denna månad gör att jag helt enkelt inte
har råd med sånt lyxnöje just nu, är ju inte speciellt dyrt egentligen
om man bara tar inträde.
Man skulle ju gärna vilja köpa nå nytt kul att ha på sig nån gång,
inte ha samma, samma, samma jämnt.
Dessutom har jag ju lovat moster att ta hand om stallet på lördag
och söndag. Och att jag nästan lovat kusinerna att hitta på nå skoj med dom.
Känner mig inte så på och fräsch för utgång heller för den delen.
Inte just nu iallafall, om nå veckor kanske, men inte säkert då heller.
Har inte lust att göra någonting alls just nu, är inne i en riktig deppsvacka igen.
Undra varför ööööh, är kanske ganska normalt i mitt fall, men ändå.
Orkar inte vara såhär längre, vill också känna lusten att få komma ut och träffa
folk och ha kul.
Men det är mycket jag vill just nu, som jag vet aldrig kommer hända.
Man har väl för höga förhoppningar och för stora mål helt enkelt.

Så hur blir min helg?! Önskar jag kunde säga att den skulle bli
skitkul men tror dessvärre att den kan komma att bli raka motsatsen.
Men jag antar att den bli som man själv gör den.

Nää skriver nog lite mer imorgon, tänkte jag skulle berätta om min
helt störda dröm jag hade inatt. Den var väldigt trevlig så länge den
varade, men kände mig som ett riktigt pucko när jag vakna.
Men vågar inte skriva för mycket om det nu.
Vill bara inte ha sånna drömmar om #¤%/(#!
F*N

Nää jag sa att jag skulle sluta för idag....................
Skriver som sagt mer imorrn istället.

puss




p.s jag vill ha vååååååååååååååååååååår, eller ännu bättre sooooommar

image19



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0