Orka...

F*n man skulle behöva göra ett ryck, göra nå vettigt.
Ska busa med Emma lite senare, men det blir väl inte förrän efter 22
nån gång skulle ja tippa på.

Nää in i duschen ska jag iallafall, och typ dra på sig nå roligare än
mysbrallorna, jag har inte orkat göra nå vettigt alls idag (ovanligt, eller inte)
Ska nog göra ett ryck imorrn förmiddag och städa lite, för det behövs.
Funderar på om jag ska ta och följa med brudarna ut imorrn iallafall.
Har ju sagt nej (som vanligt nu förtiden känns det som)
men den ekonomiska biten löser sig alltid på nå vis.
Det är ju outfiten då isåfall som skulle bli besvärligt "som vanligt"
Men det kanske löser sig det med, Emma kanske har nå kul.
Tror dom skulle bli jäkligt glada om man förljde med, speciellt
Emma eftersom jag har sagt nej så mycket nu på senaste tiden,
men hon vet ju ioförsig varför.


Näää in i the dusch nu!! Pronto!!

Höööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0