Sjukt rolig kväll....

Jaha ja, jag som sa nej flera dagar i förväg när Emma fråga om jag
skulle med ut i helgen. Fan va jag är glad att jag ångrade mig i sista stund.
Det var så sjukt roligt. Träffade massa nya människor som var hur trevliga som helst.

Lördagskvällen började med att Emma kom förbi och hämtade mig,
sen åkte vi hem till henne för det var ju där vi skulle förparta.
Vi korkade upp vinet, och inte långt därefter ringde det på dörren.
Nu var vi på g mot en av de roligaste kvällarna på länge.
Det var Johanna och Sara som kom först. Vi satt och surrade lite sen
togs beslutet om att vi skulle köra ett lite spel med kort, och 
vätska innehållande alkohol var inblandad. Shit tänkte jag.
Jag hade väl inte riktig garderat mig med tillräcklig mängd mat
under dagen för att palla ett "drickspel" men det gick faktiskt bra.
Jäkligt kul var det iallafall, inget som jag kört förrut, däremot
något som jag kan tänka mig köra igen för det var som sagt riktigt kul.

Ringde på dörren igen och den här gången var det Saras
pojkvän Robert och hennes bror Per som kom.
Även dom hur trevliga som helst.
Vet inte hur många gånger jag upprepade det för Emma under
kvällens gång men hon fick nog höra det några gånger,
att jag tyckte/tycker hon har så sjukt härliga/trevliga/roliga kompisar.
Man hinner inte med att känna sig som en outsider som inte känner
nån, utan man blir som en i gänget på en gång.

Även Lisa och Sanna dök upp senare och Lisa vet jag ju
är jätte trevlig för henne har jag träffat förrut och Sanna
hann jag faktiskt inte prata med så mycket men hon verkade
vara lika trevlig som dom andra hon också.

Taxin kom, vi for ner på korgen, och man var precis sådär lagom berusad.
Mycket folk på krogen trots att det är precis innan lön men
antar att det var många som ville fira påsk ute.
Trots att det var mycket folk så var det riktigt nice inne på krogen ändå.
Det brukar ju kunna vara jäkligt drygt annars eftersom man knappt kan röra
sig en decimeter åt nå håll när man står på dansgolvet.

Det var egentligen menigen att Emmas karl skulle köra hem mig när
han sluta jobba men eftersom Sara och dom skulle åt mitt
håll så kunde jag ju lika gärna dela taxi hem med dom.
Fast riktigt hem blev det ju inte.
Av den anledningen att klantigaste sussi i norr hade ju sin väska hemma
hos Emma och där låg ju såklart hemnycklarna också.
Tur att jag kom på det innan jag stängt bildörren till taxin och den åkte iväg.
Vad gör man då liksom?
Det blev iallafall som så att jag följade med Sara och dom hem
och sov över där. Snälla som dom var.
Oj oj oj, jaja, nu lär det fasen inte hända igen, tycker man borde ha lärt sig nu.
Hade ju inte en tanke på väskan när vi åkte från stan.
Men meningen var ju egentligen som sagt att jag skulle ha åkte hem
med Emmas H och då hade ju vi åkt förbi hemma hos Emma och
hämtat min väska. Åååååååååh. Jädra klänt man är då.
Men kul var det ändå, satt  ju och surra en stund innan vi gick och la oss.

Jaja det var min saturday night out. Kul som fan med lite tok inblandat  


Sen har jag även fixat en tid för min tattoo hos Jocke.
Trodde faktiskt att jag skulle få vänta längre med att få en tid bokad
hos honom i och med att han inte är häruppe i H-sand mer än var
5-6 vecka och annars har studio i Falun, men en månad är ju överkomligt.
Äntligen har jag tagit tag i saken, jag som tjatat om tattoo i flera, flera år,
men bara varit för lat eller nå för att boka en tid hos nån och fixa den.

Nej men usch nu måste jag sluta för idag, har skrivit av mig tillräckligt,
kanske till och med varit lite väl detaljerad, utdragen och tråkig.
Men what tha hell, den som tycker det är tråkigt behöver ju inte läsa.


puss & kram  på er alla, hoppas ni har/har haft en bra påskhelg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0