Drottningen av impulsköp!!

Jag var in på expert idag och skulle kika lite på
kameran som jag så länge velat ha.
Men har man en impulsdriven hjärna så kan det
sluta som det gjorde idag, kameran följde med mig hem image24

Äntligen har jag min älskade system, jag kan redan måla
upp bilder i huvudet hur möjligheterna till fotograferingen växer.
Hann testa den lite smått idag för det fanns lite ström i batteriet
innan jag behövde ladda den. Ska bli sååå kul när man väl kan
börja exprimentera lite mera, räkna med fler bloggbilder image89
Jag kan tänka mig att mina stackars katter kommer vara ganska
trötta och irriterade på mig den närmsta tiden eftersom jag har en
känsla av att det är dom kommer få utsättas mest för mina
fotoexperiment nu när jag ska lära mig kameran.



By the way, katterna, utställningen i söndags var även den en
superglad dag för våran del. Även då tog mina mysisar varsit
cert och Annis fick till och med komma upp i panelen och visade upp sig.
Där blev hon dock slagen av en Main Coon men matte var
såå glad ändå över att hon kommit ända upp i panel.

Nu ser vi fram emot nästa utställning om 3 veckor i njurunda.
Jag tar nu förgivet att vi kommit med eftersom jag inte hört nå
om motsatsen. Kommer nog bli ganska sur och besviken om
det visar sig att vi nu inte kommit med men då är det bara att
kika vidare efter andra möjliga utställningar som vi kan anmäla till.

Jobbdag imorrn, usch jag som ville leka med nya kameran.
Jaja nu måste jag gå och fixa matlåda tills imorrn för det hade
jag helt glömt bort, vimsmaja som man kan vara ibland,
sen är det sängen som gäller.

Sweeeeeeeet dreams         image79

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0