Finns inga måsten!!

Jag måste ta en storstädning, jag måste tvätta fönsterna,
jag måste tvätta, jag måste diska, jag måste göra mat och äta,
jag måste åka till affärn och göra massor med andra saker!!

Men det finns egentligen inga måsten!!
Kan snarare säga jag borde göra ditt och datt!!

Så jag borde städa, diska, tvätta och bla bla bla,
men jag har fan ingen lust!!
Det är ju kanonväder ute och jag har redan suttit inne
alldeles för länge utan att har gjort ett jävla dyft vettigt.


So off i'll go                         image126

Kommentarer
Postat av: sanna

hej:)
Nu ska jag utse vinnaren till 2 nya diesel jeans.

Va med nu innan det är för sent.. vinnaren presenteras i morgon

ingen avancerat tävling prova själv

ha en bra dag

2008-05-31 @ 13:43:39
URL: http://sannassanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0