Fucked up!!

Det snurrar i huvudet och svider i ögonen.
Tårarna har strömmat nerför mina kinder
stundvis hela dagen.
Hur mycket klarar en människa av egentligen??
Hur många gånger ska man låta sig själv
bli sårar av en och samma människa???
Det gör så fruktansvärt ont i hjärtat nu att
jag önskar att jag bara kunde få vara död i en
vecka och sen vakna igen och slippa allt detta.
Känns som om mitt hjärta är helt ihopskrynklat,
uttorkat och trasigt. Min hjärna är inte bättre den
heller då den bara hoppar fram och tillbaka mellan
samma tankar som egentligen borde raderas helt.

Jag har/är ett emotionellt breakdown!!
Jag orkar inte gråta nå mer nu, så sluta nån jävla gång!!!!


image49


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0