Grinig.......

Fick brev från sundsvalls kattklubb idag,
vi kom inte med på utställningen.
F*n va tjurig jag blir, sa ju att jag skulle bli besviken.
Hade verkligen hoppats på att vi kommit med
och speciellt när det tagit så lång tid för dom att
skicka ut brev om att vi inte kom med.
Nu får vi väl kolla ut nån annan kul utställning
som vi eventuellt kan anmäla till istället.

I övrigt har dagen varit ganska lugn och inget
speciellt har gjort trots att man egentligen har massor att
göra här hemma som man skulle kunnat tagit itu med.
Var på stan och bytte till ett nytt kamerahus, sen åkte jag ut
till svedje och njöt av den svaga värme som solen framkallade.

Usch, har förmiddagspass imorrn, börjar kl 7 och jobbar till 16.
Undrar vad man ska hitta på då??
Vet att jag ska in till stan igen iallafall och kika lite på en väska till kameran.
Kanske kikar på nå objektiv också även fast det lär få vänta på inköp ett litet tag.
Man kanske skulle ta ut katterna och prova fota dom lite utomhus imorrn
om vädret tillåter.
Just jäklar det är ju löning imorrn, hur kan man glömma nå såntimage70



Jaja nu ska jag iallafall ta en varm och skön dusch innan jag går och lägger mig.

image119        Natti natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0