Har jag gjort bort mig tro?!

Eftersom vi har en på jobbet som ska sluta så
fick vi jobba massa extra dagar nu i juni om vi ville.
Nu tog jag inte bara några dagar, utan en hel massa dagar.
Räknade ihop lite snabbt,  och ca 120 timmar kommer jag ha
jobbat under juni månad om jag jobbar alla dom dagar
som jag nu skrivit upp mig på.
Kommer inte vara ledig särskilt mycket.
Tänk om det kommer vara kalasväder hela Juni,
då kommer jag ha ångest över att jag jobbar så mycket.

Men när jag börjar tänka på hur mycket dom timmarna
kommer att förvandlas till i löneform så kanske det är värt det ändå.
Kunde inte låta bli att fantisera lite om olika inköp som skulle kunna
göras, som stått på väntelista länge nog nu.
Men samtidigt borde jag spara, kanske kan ta en
utlandstripp i höst om jag sparar undan lite istället.

Jaja imorrn ska det iallafall spenderas lite pengar,
jag och Emma ska till birsta och shoppa lite.
Jag har inte planerat att inhandla nå speciellt egentligen
förrutom att jag ska kika på en väska åt min nyvunna vän Eos  image50

Så man kanske skulle ta och krypa ner i den
varma sköna sängen med kissarna och sova lite.

image26


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0