Najs, riktigt najs, supernaaajs!

Var ju ner till s-vall idag och fixade håret hos Maria på skolan,
det blev super, jag är faktiskt jättenöjd, tänka sig att hela håret
genast kan få nytt liv tack vare lite slingor.
Hon la både mörka slingor och blekning men sparade samtidigt
ganska mycket av min egen färg och lyckades då få en perfekt
balans, det ser sådär solblekt och sommarfräscht ut, me like!

Efter sundsvall släppte jag av Maria på stan (h-sand)
och åkte hem och fixade lite smått, gjorde lite käk och
åt på tok för mycket och blev sådär riktigt proppis.
Usch jobbigt när man gör så, men det var ju såå gott.
Sen åkte jag iväg med M igen, vi tänkte egentligen
bara gå och köpa nå gott och sätta oss på nått trevligt
ställe i närheten och bara njuta av solen och surra massa dynga.
Men vi kom inte riktigt på nå bra ställe, för vid den platsen
vi hade tänkt gå till var det massa ungar som badade.
Jag kan inte tänka mig att det var speciellt varmt i vattnet, men men.
Man vet ju själv hur man var som liten/yngre dvs totalt galen!

Så vi lämnade ungarna för sig själva och tog en tripp till Hemsön
istället, åkte till sågsand och kollade hur det såg ut där eftersom
jag inte visste vart det låg någonstans.
Var ju jättefint där, fin sandstrand,grillplats och beachvollynät och grejjor.
Då vet jag vart jag ska försöka släpa folk nånstans i sommar,
beachvolly är ju askalaskul juimage44

Vi satte oss iallafall uppe på klipphällarna och smaskade på
vårat nyinhandlade godis och sen hoppa kameran fram,
som självklart var med, och det togs en massa knas/tok/mupp bilder
och jisses så roligt vi hade, mycket skratt blev det.
Tyvärr kan jag inte bjuppa på några av bilderna just nu,
för tursam som man är "not" så tog batteriet slut,
jag tog till och med fram den lilla kamerna, den hann jag ta typ
3 bilder med så dog batteriet på den också så nu ligger båda på laddning.
Kanske slänger in nå bilder imorrn eller nå om jag har tid.

Jag har iallafall, kortfattat, haft en riktigt kalastrevlig dag.

Nu ska jag gå och lägga mig och läsa nån av mina 4 nya böcker.
Köpte fyra pocket idag på bokia när vi var in där en snabbis.


Sleep tight everyone, i know i will         image36       


Kommentarer
Postat av: http://TUMADRE.blogg.se

godnatt!

2008-05-29 @ 00:50:41
URL: http://TUMADRE.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0