Nervös, trött & trött!

På lördag är det dags, då ska vi till Ö-vik på utställning,
jag och pälsklingar.
Börjar kännas lite pirr i magen nu redan.
Med tanke på att jag åker själv, inte riktigt hittar dit jag ska
och alltid är nervös i vanliga fall, så känns det som om min
hypernervositet kommer knäcka mig imorrnkväll och
framförallt på lördag morgon.

Väntar på att strykjärnet ska bli varmt så jag kan stryka på
burskynkena lite, och sen kan packa ner dom tillsammans
med allt annat som jag kan packa redan idag.

Imorrn lär det inte bli så mycket tid över, men måste iallafall
se till att fixa med maten som ska med till mig själv.
Får nog bli nån enklare sallad eller nå och baguetter med
massa smaskigt pålägg.

Nu är nog järnet varmt, men I Need Some musiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik       image114

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0