Nöjdert!

Jisses vad sleten jag är nu, skulle jag gå och lägga mig nu
så skulle jag nog slockna bums.
Ska ioförsig inte bråka med mig själv och envisas
med att vara vaken så länge, så man orkar morgondagen.

Är iallafall supernöjd med dagen, lite kunde ha varit annorlunda
men man kan ju inte direkt spola tillbaka tiden och ändra något
så det är som det är nu, är skitnöjd med allt ändå.

Annis fick sitt cert och myzak likaså, båda skulle tillbaka upp för nom.
Myzak blev slagen av en jättefin Main Coon och Annis hörde jag faktiskt
inte att dom ropade upp, jag är helt 100% på att hon skulle upp igen
men hörde inte att dom ropade ut nå så jag missade det tyvärr.
Dåligt att dom inte kan ropa ut iallafall två gånger om man inte skulle
höra första gången. Men men som sagt man kan inte spola tillbaka tiden.

Nya tag imorrn istället, vilket påminner mig om att jag nog faktiskt borde
gå och lägga mig typ nu, sov typ endast 3 timmar inatt, så att få sova nån
timme mer än så nu inatt skulle inte skada alls.

Köpte en laserpekare åt katterna idag, den var väldigt uppskattad må ja säga.
Fast just nu vet jag inte vem som uppskatta den mest, katterna eller deras matte.
Är nog ett tecken på övertrötthet om man kan skratta sig själv till tårar endast
genom att busa med två katter och en laserpekare  image50  Eller what say ni?


Godnatti nu


image90

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0