Nu är det krig!

Det där jävla jobbet kan driva mig till vansinne i vanliga fall
men nu jävlar har det fått mig till bristningsgränsen.
Fan ska det aldrig få vara nån jävla ordning,
nä nu ska det bli massa ändringar igen!!!
Har sån jävla lust att sjukskriva mig idag och imorgon och
bara skit i allt!!
Det här funkar fan inte, ska inte alla i ett arbetslag få
information INNAN det blir tal om ändringar och inte
medans ändringarna genomförs?????????????????
ÅÅÅ jag bli fan galen!!

JAG VILL HA ETT ANNAT JOBB, GE MIG ETT ANNAT JOBB!!!
Pallar inte med det här skiten längre!!
Om allt bara kunde få bli som det var planerat men ICKE!!


So fucking sick and tired

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0