Onsdag...

Trött och seg idag, vaknade hur många gånger som helst
inatt och kollade på klockan och trodde att det var dags
att maka sig upp ur sängen, men icke så jag sov vidare
och sov på tok för länge istället.

Börjar jobba kl 16 idag, kasst, vill inte, orkar inte!!
Men är ledig imorrn så då ska jag nog busa med Emma lite.
Sen måste jag börja packa grejjor inför lördagen, för på fredag
blir det ev. grillkväll, och jag jobbar till 16 då, så då hinner jag inte
göra så mycket när jag kommer hem på kvällen,
mer än skynda hem i säng och sova.
Blir väl till att kliva upp runt 04.30 på lördag morgon.

image78



Det här är faktiskt en Grymt SkÖn låt!!





image45

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0