Snark..

Fy va trött jag är nu, både i knopp och kropp.
Det var superkul att rida idag, dit ska jag definitivt åka fler gånger.
Funderar nästan på att boka in en sån där riktig långritt.

Hann inte mer än komma hem, så åkte jag iväg igen.
Hade ju lovat kusin att jag skulle komma och kolla på hennes
fotbollsmatch idag kl 16 om jag hann, så jag åkte dit och hejja på lite.
Dom spelade lika idag 1 - 1, det är ju så kul att kolla för dom blir ju
bara bättre och bättre för varje gång nu känns det som.

Väl hemma därifrån åkte jag hem och hoppa in i duschen sen bar
det iväg igen, denna gång hem till Mia för att kika in deras (snart färdiga) nyrenoverade
fina lägenhet. Har ju sett den innan allt blev klart men nu
hade det hänt lite mer sen sist.
Käkade lite flottmat sen hjälptes vi åt att bara upp och ner massa
saker från och till förrådet nere i källaren.
Usch jobbiga människor som ska bo högt upp.

Nu ska jag nog ta å krypa i säng tror jag,
är så trött så det blir nog inte svårt att somna.
Ska ju upp tidigt och jobba, sen när jag kommer hem så
MÅSTE jag ta mig i kragen och bada katterna så det
inte blir i sista stund på fredag kväll eller nå.

Höööööööööööööörs           image26

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0