So fucking lovely......

Fan va happy jag blir när det är såhär underbart väder.
Och det ska tydligen fortsätta vara såhär fint resten av veckan.
Känns underbart att man är ledig imorrn, fast det blir att kliva upp tidigt
imorrnbitti ändå eftersom jag ska ner till sundsvall och bli sommarfin i håret image89
Hade tänkt fixa lite slingor i olika nyanser men vi får se vad det blir i slutändan.
Tänkte väl ta med kameran så kanske att det dyker upp nån bild/bilder.

Hade iallafall en trevlig dag i birsta med gullungen Emma idag.
Köpte en väska till kameran, två toppar och ett nytt koppel och
lite godis till mina tre pälsklingar.
Så det blev en hyfsat billig shoppingrunda, annat hade varit om vi sprungit
på ikea också, då hade jag nog inte kommit lika lindrigt undan.
Man hittar alltid någonting kul på ikea image50

Nu ska jag glo lite på tv innan det bli läggdags, såg att filmen 7 miljonärer
skulle gå på canal+ nu kl 23, har faktiskt inte sett den så jag tänkte
kika lite om det är nå kul annars bli det nog sängen med en bok istället.

image123 Nån som sett den?? Betyg 1-5 ??
Jag får väl avge mitt omdöme sen när jag väl sett den     image50


Godnatti på er             image119

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0