Tjötter...

Det blev aldrig någonting fixat på hemsidan igår.
Istället blev det att jag satt och surfa runt bland massa
bloggar och läste lite.
Å det kanske blev liiiite för sent innan jag gick och la mig
för att jag skulle vara helt pigg och utvilad idag men men.

Sen fick ju tankarna eget liv igen också,
insåg hur mycket jag saknar mina vänner back home image15

Bland andra this sweet girl

  Löööööööv you, och förhoppningsvis ses vi i sommar
                            om och när jag kommer neråt landet


Nu måste jag slänga i mig lite frukost så jag får lite extra energi,
eftersom vi ska ut och rida idag,
 och jag skulle få mig en liten piggelinare image50 kul kul !!


Lovely

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0