Tragiska saker händer tyvärr

Varför är det bara tragiska saker som händer här??
När dom väl pratar om min lilla håla där jag bor,
så ska det såklart vara om nå tragiskt.
Menar såklart den där jävla ådalsbanan och bron över älandsfjärden.
Fan dom har tjatat så mycket om den där banan, den kostar så
mycket hit och så mycket dit. Är så trött på skiten nu!!!
Sen till råga på allt så händer det här!! Vem ska ha skulden för det nu då?
Stackars människor, kan bara tänka mig hur hemskt det var.

Från det ena till det andra, hittade en död pixel på min NYA kamera idag, morr!
Men det var inge problem, jag ringde in till expert och sa som det var
och han skulle skicka efter en ifrån kramfors med express så jag ska få ett
nytt kamerahus imorrn.  Det va la gööör nice de!!

Har ju jobbat hela dagen så jag har inte hunnit leka så mycket med den än.
Får se om det finns nå ljus kvar sen när jag har kollat klart på
Sex and the city som redan har börjat nu ju.


Hööööööööööööööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0