Uppstyrt!

Jaha då var det lugnt igen på jobbet, för den här gången.
Vi fick vår vilja igenom så nu är det nöjda miner igen ett tag.
Var till och med snäll och jobbade extra idag fast jag skulle varit ledig.
Nog för att jag behöver dom timmarna med tanke på att jag
tagit ledigt nästa helg, men jag hade f*n vägrat jobba om det
inte varit så att damen ifråga sa att hon hade ändrat sig angående "bytet"


Imorrn ska jag och en jobbarkompis iväg och träffa dessa sötisar

image106
(klicka på bilden för att komma till deras hemsida)

Ska bli så jävla underbart kul!!!


Just nu funderar jag på om jag ska gå och lägga mig och läsa lite
eller om jag ska ta mig i kragen och fixa lite med hemsidan.

Får klura lite på den en stund till

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0