Vad har jag gjort...

för att förtjäna detta???
Jag HATAR POLLEN, eller kanske inte pollen i sig,
men jag hatar att jag inte tål pollen!!
Jag har ju varit fri från allergier fram tills för kanske 4 år sedan.
Har ju förvisso inte gått till nån läkare och fått något konstaterat
men jag tror inte det är så svårt att lista ut själv varför
ögonen svider och kliar och man slår nya personliga nysrekord
hela tiden och mår allmänt piss vissa dagar.
Ska man behöva käka piller och använda ögondroppar
några månder varje år resten av sitt liv nu eller??
Jag vill inte käka massa piller så nu kör jag endast med
ögondropparna för att slippa klia sönder mig runt ögonen.
Jag vet att världen har större problem än allergier,
men det är ju såå drygt för att inte tala om dyrt!!
Fy fan va läkemedelsföretagen som gör allergimediciner
måste tjäna mulas.

Man kanske skulle sadla om??


Nää nu ska jag krypa till kojs med min bok som jag började
läsa ur igår men tydligen somnade ifrån eftersom boken låg
på golvet när jag vaknade imorse.


Natti natti              image79


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0