a trip down memory lane

hade tänkt att jag skulle ha med mig videokameran
ner så jag letade precis fram den och kom på att jag
måste ju kolla hur jag har det med band.
Jag tror att det finns nånting inspelat på alla men är ju 
tvungen att kolla igenom för att se om nåt kan spelas över
eller om jag måste köpa nya band.
Började iallafall kolla igenom ett av dom, och av det lilla jag
hann se innan batteriet dog så vet jag att det kan komma
att bli gapskratt av det hela.

Har inte använt kameran på väldigt länge, fick tom. ställa
in datumet igen bara för att den blivit typ helt urladdad.

Största anledningen till att jag vill ha med den är att min
lillsyster ska ha nån uppvisning med sin teatergrupp och
hon ville ju så gärna att jag skulle komma och kolla,
och det ska jag ju försöka göra förstås, så då tänkte
jag försöka mig på att filma det hela,  stativet ska ju passa
även till videokameran så det behöver ju inte bli så jobbigt.


Ska bli spännande att glo igenom banden sen iallafall, hahaha
jag vet ju lite vad som väntar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0