ååå ja vill inte....

Börjar jobba om cirkus en timme från nu.
Vill inte, har ingen lust! Skulle bara vilja krypa
ner i sängen istället och beta av ännu fler avsnitt av oth,
är ju inne på säsong 4 nu juh.

Men istället ska man jobba fram till typ 22 ikväll,
och kommer med största sannolikhet att missa desperate housewives.
Sen till råga på allt så ska jag upp å jobba tidigt imorrn bitti igen,
skulle egentligen varit ledig men tog på mig extra.
I och med att jag blev av med timmar tidigare när jag "skulle ha bytt"
men det inte blev så, så är det ganska smart om jag ska kunna åka
neråt igen runt den 24.
Ner ska jag ju, så enkelt är det, men sen hur fattig jag blir i december
är en annan sak, om ja tar ledigt för mycket nu i nov.


Men men skit i det nu!!   Nu ska jag gå å fixa lite käk,
både att äta nu och matlåda tills imorrn så ja slipper
ställa mig vid spisen när jag kommer hem ikväll.


Have a great day............i know i won't have

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0