back on track....

futtigt med inlägg här dom senaste dagarna, i know, men har liksom
inte riktigt haft tid, inte brytt mig om att ta mig tiden heller.

Morbror och kusinerna kom som sagt upp sent i onsdags kväll.

Har haft så underbart roligt, med allihopa.

Det var ju liksom några år sedan dom var upp hit, och hem till mig

har dom ju inte varit alls, såklart eftersom jag inte bott här "så" länge.


Ja riktigt kul har det varit iallafall, tur att man vägrar släppa barnasinnet  =)

Men samtidigt varför skulle man, varför kan inte en 23-åring springa

runt och hitta på bus och skojja med sina yngre kusiner??

Okej håller med om att det kanske skulle låta värre om det var enbart 3-4

23-åringar som sprang runt ute i kolmörkret i skogen och hittade på "lekar"

Men nu var det ju bara jag och en 16-åring, två 14-åringar och en 12-åring  =)

Vi har gjort lite allt möjligt men så jävla mycket som jag har skrattat

under dom här dagarna, fy f*n säger jag bara =)



Jaja, vad ska man göra idag då tro?  Har inga planer alls, inte lust att

göra nå planer heller, utan bara ta dagen precis som den kommer.

Men kanske ska ta en sväng ut till moster lite senare, men vi får se.

Lite sugen på att dra in till stan och dra en solning, skulle sitta skönt

nu när det är så varmt och behagligt ute, NOT!!

Men som sagt, får se vad som hitts på helt enkelt.



Höööööööööööörs!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0